September i Edinburgh

Börjar komma in i rutiner nu och denna vecka drog även skolan igång. Jag har 5 kurser men eftersom jag inte får gå Postgraduate-kurser (man är Undergraduate år 1-4 och postgraduate år 5 som jag har förstått det) så går jag 3 kurser med år 4 och 2 med år 3 för att mitt schema ska gå ihop. Så en del av det vi går igenom känner jag igen sen gamla kurser i Lund. Som tur är har jag alla mina avancerade poäng!

Jag har även gått med i skolgymmet här. I medlemskapet ingår pass, gym, pool och man kan även hyra badminton o s v till ett lågt pris. Det finns väldigt många sport societies man kan gå med i. Tanken var först att jag skulle gå med i Fotbollsklubben men det tog lite för mycket tid då det var 2-3 träningar + match. Blir kanske någon salsaklass istället!

Ett litet urval av bilder:

edinburghneon 20150912_151549 20150917_152506 20150926_165152 IMG-20150926-WA0007

Kommentera

